inschrijfformulier klantvriendelijk communiceren tweedaagse cursus welke altijd op vrijdag en maandag plaats vindt, zodat u het geleerde kunt oefenen. Stap 1 van 3 33% Kies uw cursuslocatie* Den Haag Ridderkerk Stellendam Zoetermeer Klantvriendelijk communiceren, 2 daagse cursus locatie Den Haag*Ik wil een vrijblijvend gesprek voor een incompany trainingWoensdag 5 en donderdag 6 februari 2020Woensdag 4 en donderdag 5 maart 2020Woensdag 1 en donderdag 2 april 2020Maandag 8 en dinsdag 9 juni 2020Dinsdag 14 en woensdag 15 juli 2020Maandag 24 en dinsdag 25 augustus 2020Woensdag 30 september en donderdag 1 oktober 2020Maandag 16 en dinsdag 17 november 2020Woensdag 2 en donderdag 3 december 2020De cursus Klantvriendelijk communiceren is een tweedaagse cursus, waarbij de cursusdagen achter elkaar zijn geboekt. Klantvriendelijk communiceren, 2 daagse cursus locatie Zoetermeer*Ik wil een vrijblijvend gesprek voor een incompany trainingWoensdag 5 en donderdag 6 februari 2020Woensdag 4 en donderdag 5 maart 2020Woensdag 1 en donderdag 2 april 2020Maandag 8 en dinsdag 9 juni 2020Dinsdag 14 en woensdag 15 juli 2020Maandag 24 en dinsdag 25 augustus 2020Woensdag 30 september en donderdag 1 oktober 2020Maandag 16 en dinsdag 17 november 2020Woensdag 2 en donderdag 3 december 2020De cursus Klantvriendelijk communiceren is een tweedaagse cursus, waarbij de cursusdagen achter elkaar zijn geboekt. Klantvriendelijk communiceren, 2 daagse cursus locatie Ridderkerk*Ik wil een vrijblijvend gesprek voor een incompany trainingMaandag 3 en dinsdag 4 februari 2020Maandag 2 en dinsdag 3 maart 2020Woensdag 10 en donderdag 11 juni 2020Donderdag 16 en vrijdag 17 juli 2020Woensdag 26 en donderdag 27 augustus 2020Maandag 21 en dinsdag 22 september 2020Vrijdag 2 en maandag 5 oktober 2020Woensdag 25 en donderdag 26 november 2020Maandag 21 en dinsdag 22 december 2020De cursus Klantvriendelijk communiceren is een tweedaagse cursus, waarvan de cursusdagen achtereenvolgend zijn gepland. Klantvriendelijk communiceren, 2 daagse cursus locatie Stellendam*Ik wil een vrijblijvend gesprek voor een incompany trainingWoensdag 12 en donderdag 13 februari 2020Maandag 9 en dinsdag 10 maart 2020Maandag 6 en dinsdag 7 april 2020Woensdag 17 en donderdag 18 juni 2020Maandag 24 en dinsdag 25 augustus 2020woensdag 23 en donderdag 24 september 2020Dinsdag 6 en woensdag 7 oktober 2020Vrijdag 27 en maandag 28 november 2020De cursus Klantvriendelijk communiceren is een tweedaagse cursus, waarvan de cursusdagen achtereenvolgend zijn gepland. BedrijfsnaamVoer hier uw bedrijfsnaam in als u aan de cursus deel wenst te nemen vanuit uw werkgever of organisatie. Wilt u de cursus volgen als particulier? Klik dan op volgende. Adresgegevens werkgever Straat + huisnummer Postcode Plaats Gegevens deelnemer* Dhr. Mw.JuffrouwMevr.Dr.Prof.Rev. Titel Voornaam Achternaam Geb.dd. cursist 1* Date Format: DD dash MM dash YYYY Adres cursist 1* Straat + huisnummer Postcode Plaats E-mailadres Nog meer cursisten aanmelden?Vul hier de gegevens in van de overige cursisten als u deze ook direct in wil schrijven voor dezelfde cursusdatum. Assertiviteitscursus 6 dagdelen* Prijs: € 895,00 Aantal: Onze prijzen zijn exclusief BTWTotaal € 0,00