Indien u een klacht heeft kunt u onderstaand formulier invullen of een e-mail sturen naar klantenservice@opleidingscentrumetc.nl.
De tevredenheid van onze klant staat bij ons hoog in het vaandel, maar het kan de beste overkomen, dat een klant een keer niet helemaal tevreden is met de geleverde dienst. Hiervan worden wij uiteraard graag op de hoogte gebracht.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten dit aan ons zouden willen laten weten. Elke klacht is een kans, waardoor wij het enorm kunnen waarderen als wij hiervan op de hoogte gesteld worden. Indien u de klacht binnen 14 dagen na het volgen van een cursus of opleiding aan ons kenbaar zou willen maken, dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Stuurt u daarom in het geval dat u ontevreden bent binnen 14 dagen een e-mail naar klantenservice@opleidingscentrumetc.nl / info@opleidingscentrumetc.nl.

Alleen een schriftelijke klacht wordt in behandeling genomen. U ontvangt binnen 5 werkdagen na het invullen van het formulier of uw e-mail een antwoord terug. Iedere klacht wordt als vertrouwelijk afgewikkeld. Wanneer uw klacht niet opgelost wordt (iets wat wij ons niet voor kunnen stellen), kunt u zich wenden tot onze klachtencommissie welke bestaat uit mevrouw W.L. de Fretes, mevrouw Y. Visser en de heer R. de Haas. Samen zullen zij zich over uw schriftelijke klacht buigen en binnen 7 dagen een advies uitbrengen. Wanneer de klachtencommissie uw klacht als gegrond erkent, zal Opleidingscentrum ETC het door hen aan onze organisatie uitgebrachte advies binnen 14 dagen ten uitvoer brengen.

Onze hartelijke dank voor de genomen moeite.